+420 778 424 041
Pavel Zahradník

Pavel Zahradník

Realitní konzuktant

Odkud pocházím?

Byť jsem rodákem z Litvínova, mým pracovním domovem se stal Ústecký kraj. Už několik let bydlím v Ústí nad Labem, kde jsem se přestěhoval ještě jako mladík kvůli vysoké škole a zůstal jsem zde i po jejím dokončení. Odtud se za svými klienty vydávám do všech směrů.

Proč kontaktovat právě mě?

Základem všeho je profesionální vystupování, které by mělo být podle mého názoru standardním vybavením každého správného realitního poradce. Zároveň se ale snažím o otevřenou a lidskou komunikaci, která je klíčem k důvěře. Velmi podstatnou vnímám i flexibilitu, díky čemuž jsem svým klientům maximálně k dispozici. Léta praxe v oboru mi navíc umožnila stát se nejen stabilním partnerem v oblasti financí, ale zároveň i přítelem, ke kterému mají důvěru a mohou s ním otevřeně mluvit o čemkoliv.

Zkušenosti v realitním oboru?

Mé záliby?

Velkou zálibou je samozřejmě mé řemeslo - tedy finance. Kromě toho se věnuji sportu, zdravému životnímu stylu, zajímám se o filosofii a humanitní vědy. Volný čas trávím nejraději ve společnosti rodiny a přátel. V posledních létech jsem přišel i na chuť cestování.

Proč zrovna reality?

Co je mým hlavním pracovním cílem?

Prvním cílem je komplexnost - tedy to, aby se mnou klient mohl řešit veškeré otázky finančního života (od pojištění, investic, spoření až po úvěry či hypotéky). Druhým cílem je dlouhodobost - aby spolupráce nebyla pouze jednorázovým aktem, ale aby se stala dlouhodobou spoluprací a klient se na mě mohl spolehnout i v horizontu mnoha let :-).

Oblíbené místo pro schůzku?

Tak tohle nechávám na klientovi – díky své časové flexibilitě se dokážu maximálně přizpůsobit.

Co mám na své práci nejradši a co mi naopak vadí?

Mám rád moment, kdy klientovi mohu ukázat výsledky své práce v podobě finančního plánu a následně mu pomoci s jeho realizací - to těší mou analytickou povahu. No a taková dlouhodobá spolupráce, to je vlastně přátelství, a to mě těší jako člověka. A co nemám rád? Příliš mě toho nenapadá. Snad jedna věc - klamavá reklama ze strany některých finančních institucí – bohužel jich stále pár v televizi a na internetu vídám. Kvalitní finanční poradce by měl pomoci klientovi tyto věci dokázat rozpoznat a maximálně přizpůsobit.